jueves, 16 de mayo de 2013

Los juegos del hambre

LOS JUEGOS DEL HAMBRE
Aquesta trilogía de llibres escrits per Suzanne Collins tracten d'América del surd en el futur, que queda dividida en 13 districtes i un Capitolio després de la guerra. Els disctrictes es revelen al Capitolio, però com és molt més ric, guanya i destrueixen el districte 13. Com a recordatori d'açò i de que el Capitolio por amb ells, es creen 'Los Juegos del Hambre' a on un xic i una xica d'entre 12 i 18 anys de cada districte competiran en l'arena fins que sols quede un. La història que es conta és la de Katniss Everdeen, que haurà d'anar als jocs, i el que l'espera. Aquesta trilogia que estrenarà la seua segona pel·lícula ('En Llamas') en novembre, t'engancharà i t'agradarà molt. 
El trailer de la primera pel·lícula:
 
 
Sara Tercero

4 comentarios:

  1. M'he llegit el primer llibre, i m'ha encantat, és perfecte per a la gent de nostra edat. Per a la gent que no s'ho ha llegit, és molt bon llibre i el recomane.

    ResponderEliminar
  2. He llegit el primer llibre d'aquesta saga i crec que Suzanne Collins és molt bona escriptora. És un llibre que t'enganxa i no pots parar de llegir-lo. He vist la pel·lícula moltes vegades perquè m'encanta.

    ResponderEliminar
  3. Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.

    ResponderEliminar
  4. En realitat no m'he llegit cap llibre, però, la primera pel·lícula em va encantar i ara que he vist el tràiler de la segona crec que m'agradarà també.

    ResponderEliminar