martes, 12 de marzo de 2013

Cómo conocí a vuestra madre

Por Javier García, 3º ESO B





Us recomane la série "Como conocí a vuestra madre. Es una série que en veure-la passes una bona estona, et fa riure molt amd les diverses històries  que li passen als protagonistes. La série va començar en l'any 2005, el 19 de setembre. Els creadors s'anomenen Craig Thomas i Carter Bays. Ha produit 7 temporades i han acordat gravar 2 temporades més. La série tracta sobre uns amics, als que sempre els passen coses divertides, dos estan casats , una es reportera, un altre treballa en una oficina, i l'altre es arquitecte. Els actors protagonistes són: Josh Radnor, Neil Patrick, Cobie Smulders, Alyson Hannigan, Jason Segel. Si t'apeteix riure una estona et recomane aquesta série.

16 comentarios:

  1. A mí esta serie me encanta porque es una serie que no tiene final y siempre están de juerga en el bar y siempree hay mucha diversión.

    Carlos Bravo Catalán 1PCPI.

    ResponderEliminar
  2. Esta sèrie ens agrada molt perquè és molt divertida. La primera vegada la vam veure juntes i ens vam riure molt. També us recomanem aquesta serie "Aida", o "The big bang" i sobretot "La que se avecina".

    ResponderEliminar
  3. Mai he vist aquesta série, però segons la informació de l'article, em pareix que la série serà molt bona.

    ResponderEliminar
  4. Aquesta sèrie és molt divertida m'encanten tots els personatges i quan es reuneixen al bar, el personatge que més m'agrada és Barney Stinson, encara que el protagonista es Ted Mosby. Espero que continui mes temporades.

    ResponderEliminar
  5. Jo he escoltat que aquesta série mai acaba. És açò veritat?

    ResponderEliminar
  6. Aquesta sèrie és molt divertida perqué conten la seua vida, és molt entretinguda.

    ResponderEliminar
  7. Aquesta sèrie és molt divertida, no et canses de veure i d'una banda vols que acabe per a saber qui és la mare dels fills de Ted però d'altra banda vols més capítols.

    ResponderEliminar
  8. personalment a nosaltres ens agrada molt perquè és molt divertida perquè el personage principal s´enbolica amb un muntó de ties i viu moltes aventures.A l´hora dáctuar és molt bo i está clar que el seu fort és el cómic

    ResponderEliminar
  9. Aquesta sèrie es molt agradable perquè ès més per a la nostra edat i la persona que mès bé em cau és BARNEY STINSON, és l'amo de la sèrie. Aquesta sèrie m'agrada de del primewr dia en què vaig veure el primer capítol em va agradar molt perquè és molt divertida :)

    ResponderEliminar
  10. A mi personalment m'agrada molt esta série,t'aporta moltes coses com la diversió,intriga...i totes eixes coses són el que jo busque en una série i una de les coses que m'agrada és que hi ha moltes temporades.

    ResponderEliminar
  11. A mi personalment m'agrada molt esta série,t'aporta moltes coses com la diversió,intriga...i totes eixes coses són el que jo busque en una série i una de les coses que m'agrada és que hi ha moltes temporades.

    ResponderEliminar
  12. Aquesta série m'agrada molt, és molt divertida. M'agraden tots els personatges. I quan es reuneixen en el bar és molt divertit. La veritar és que és molt entretinguda.

    ResponderEliminar
  13. Aquesta série no m'agrada molt perquè els personatges sempre estan en el bar, aquesta série no aporta res als xiquets de huí en dia.

    ResponderEliminar
  14. M´agrada molt aquesta série, perquè quan m`avorrisc per les vesprades la veig en el canal Neox. A mi
    m´agrada perquè es entretinguda i és de gràcia.

    ResponderEliminar
  15. tots els dies veig aquesta sèrie i cada vegada que la veig m'agrada més, perè és molt entretinguda.

    ResponderEliminar
  16. Aquesta série m'agrada molt. No la veig molt per què no m'en recorde mai, però sempre que puc la veig. La recomane.

    ResponderEliminar