jueves, 6 de junio de 2013

LO IMPOSSIBLE

Andrea Flor
LO IMPOSIBLE
Aquesta pel·lícula està dirigida per Juan Antonio Bayona, estrenada en el 2012.
Està basada en el terratrémol i tsunami de Japó en 2004. Va nàixer a partir d´unahistòria real on una família espanyola va sentir el tsunami.
A mi aquesta pel·lícula m´ha agradat, perquè representa una història molt bonica, representativa…
També he de dir que en algunes escenes m´ha paregut un poc irrealista, però la pel·lícula en sí m´ha agradat.
Vosaltres qué penseu?



Imágenes integradas 1

1 comentario:

  1. Jo Ja he vist aquesta pel-lícula tres vegades i les tres vegades m'he emocionat. El meu personatge favorit és Lucas, perquè ell va intentar ajudar tot el possible a tota la gent. En fi que m'ha agradat molt i que jo la recomane.

    ResponderEliminar