viernes, 14 de junio de 2013

TAN SOLS MORIA POR LA SEUA SIMPLE MIRADA

Azahar Zapater
TAN SOLS MORIA POR  LA SEUA SIMPLE MIRADA.~


Hui vull contar la història més real que he contat, la història pero estar enamorat. Ho vaig donar tot per qui no donava res per mi.

Em vaig enamorar tant, que no em vaig importar donar-li la meua vida sencera. Pense que enamorarme era el més important, perqué amb ell vaig sentir coses que no havia sentit abáns.
Hui sols sent dolor i una rara sensació, un escalfred que em recorre tot el cos i plore pels records.

No sé com vaig poder ser tan tonta i deixar-me portar pels meus sentiments que van acabar molt malament.

Em van destruir trencant-me el meu cor.
Mai vaig saber que ell era la persona equivocada.
JO MORIA TAN SOLS PER LA SEUA MIRADA.
Les papallones del meu estómac em la jugarem. 
Crec que no he tingut el que jo he merescut. Jo vaig fer el possible perquè no hi hagueren errades. Però, encara que no ho diga continue morint per ell.
Jo l'únic que vull és que tu penses en mi tant com jo pense en tu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario